Haziran 17, 2010

tekerrür

Ben en son aşık olduğumda takvim ağustos 2008deydi.
aslında gidemem,ama gittiğimde eylül 2008di.
eylül 2008 de yeniden doğdum,nefes aldım.bir kuşun kanadında gibiydim o zamanlar.herkes güzel,her yer mutluluk ve ben hep sevgiydim.
eylül 2008 de inanmıştım.en son değil,bilirsiniz ben hep inanırım.ama o zaman gözlerim kapalıydı.kesseler kolumu acımazdı.
ekim 2008 de "hayat ilk defa bana hayat be!" dedim ilk ve son defa.
kasım 2008de bir devin çöküşünü izledim kendimde.
aralık 2008 artık bir ölünün kalp atışlarını gösteren cihaz gibiydim.sabit bir ses ve dümdüz bir çizgi gibi.
ben dönüp dönüp aynı adama tekrar aşık olurum.ya da hatıralarıma.belki artık adımı bile hatırlamayan insanları dost bilirim kendime.yine öyle bir dönemdeyim.ne kadar zor bilemezsiniz.
ben 2008 de 2 kez doğdum ve 2 kez öldüm.
endişeye gerek yok.büyüdüm artık.bu yüzden susabiliyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok beğenseydim gece gece...