Kasım 07, 2010

kahveler hazır

"geçmişiyle değil geçmişinde yaşayanlara içelim mi bugün kahvelerimizi?"dedi ekin bana bu sabah.

"kafayı bulursak ;bir sebepten aramadığımız tüm insanları arayıp onların asla anlayamayacağı bir özlemi dile getirmemek için ALKOHOL RAUS"diye de ekledi.
kahvaltı yaparken bunu düşündüm.öyleydi,herkesin bir şeye zaafı varsa şayet benim de eski? dostlaraydı zaafım.
sonra ekin tekrar aradı,açtım ve "boşver düşünme"dedi aklımı okumuş gibi."sen şimdi bırak artık kahvaltı masasını git ders çalış biraz kesin hala kitabı bitirmemiş ve fişlemeye başlamamışsındır."sadece tamam deyip kapattım telefonu.

hala "çat kapı" sıfatında bir dostum var.kilometrelerce uzaktan canımın sıkkın olduğunu anlayıp çat kapı gelen- hem de sadece bir kahve bir bira vs içmek için- bir dost.

evet her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır ve evet her başarılı kadının arkasında da bir dost vardır.ve böyle bir dostum olduğu için hala şanslı sayılabilirim.

"-yani şimdi sana kızamam.kızarsam da bu haklı olduğun içindir."

Hiç yorum yok: