Kasım 15, 2007

dökülenler


aa ben burayı tamamen unutmuştum nasıl aklıma geldi bilmiyorum ama yazacağım şeyler var.sanırım bu karşı koyulmaz yazma isteği haftalardır gündüzleri uyuyan asosyale kayan kişilğim yüzünden.yazmayalı neler değişmiş hayatmızda bir bakalım.
provalar sıklaştı yorucu bir hal alıyor ama ezberimi an itibariyle bitirdiğim için yarın provaya içim rahat bir şekilde belki de hiç olmadığım kadar huzurlu gideceğim.
bu aralar aklım biraz karışık.ne yapmam gerektiğini pek kestiremiyorum birilerinin yardımına ihtiyaç duyuyorum sanırım.yanlış birşey yaptığımı biliyorum ama elimde değil.kimseyi salak yerine de koymak istemiyorum ama ben bir ay öncesine dönersem çok üzülücem yine.yollar,ayrı düşünceler,belki de hiç kesişmeyecek olan yaşam tarzları.
ama düşünüyorum da mutluydum aslında o zamanlar.elimde hiç birşey yoktu evet.ve kaybedecek hiçbir şey olmamasının rahatlığıyla istediğim kadar hayal kurup istediğim kadar hikaye yazabiliyordum.
şimdi onu bile yapmaktan korkuyorum.
hani ne yardan vazgeçilirmiş ne serden ya ilk defa o durumdayım hayatımda.
26kasımda mahkeme var bir de.adliyeyle pek alakam olmadığı için davaya gidip gitmeyeceğimi bile bilmiyorum.yani gitmek zorundaysam da gitmeyeceğim zaten .benimle 4 yıldır halledilemedi belki bensiz hallederler bu mevzuyu.
umarım ilerleyen zamanlarda bu klavye bağlantılı günlüğümsü şeye çok takılmam da 8yıllık dostumla aramı bozmam.

Hiç yorum yok: