Haziran 27, 2009

bir başlık olsam.

hiç merak etmiyor musun ben dün gece için ne yalan söyledim ?
eder misin hiç.düşünmek saçma.
nescafe için bir sütüm bile ne diyorum.
gideceğim.çok kararlıyım.
otuzbeşden tüm bağlarım kopmuş.gelecek güzel için gitmeliyim.
duygusal davranma,öğren,bırak,yeter.
içimdeki şeytan çıkmadan,yeni bir yafta yemeden ben,kaçıp kurtulayım.
zaten hep sanıyorum hep "mış gibi".salla !

"...ne diyordum; yıllar önce. belli belirsiz silik bir çehrenin, sahnede spot ışıkları altında bembeyaz etrafa saçıldığı; çocukluktan sıkkın bebeklerin, büyük oyunlar oynamaya kalkıştığı ya da buna cesaret edemediği, sapık birer lolipop olmaktan çok bayram şekeri olduğumuz günlerdi; şimdi bana bakir ve hoş gelen günler, hasıl-ı kelam güzel günlerdi..." diyorlarmış eskiden.VAY BE! insan nerde?iç bakalım koçum yarasın sana.
hadi o zaman hep beraber içelim güzelleşelim ve s.ktir olup gidelim.

Hiç yorum yok: