Haziran 19, 2011

herşey olur

insanlara kızamıyoruz.

her filmin sonu geliyor.her şarkı bitiyor.ne bitmiyor ki?


insanlara kızamıyoruz.


bizim çektiğimiz kadar acı çekmiyor,üzüldüğümüz kadar üzülmüyor,düşünüdüğümüz kadar düşünmüyor diyoruz.biliyoruz da
üstelik

lakin


bir ihtimali daha vardır diyoruz.belki diyoruz.


bunları
GEÇİNİZ.

kuralların baştan koyulduğu dünyada başka ihtimalleri aramanın neresinde mantık var ki ?


**


bugün 19 haziran pazar.bugün babalar günü.


şimdi ben babamın babalar gününü kutlarsam diğer babalara haksızlık olmaz mı bu ?


diye düşünen birileri var yeryüzünde.


**



okul derdi,geçim derdi derken yaşamayı unutuyoruz çoğu zaman.


bunları düşünmekten içtiğimiz çayın bile tadını alamıyor,kahkahaları

işitemiyoruz içimizde çoğu zaman.


okul derdi,geçim derdi en çok da İNSAN DERDİ.


**



dahası var.


çorap söküğünün devamını bekliyoruz.


SIRADA NE VAR ?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bana huzur veren birini sorsalar
Adını söylerdim
Geçen o günlerimi geriye alsalar
Ah nasıl isterdim

Şimdi arıyorum o büyülü dünyayı
Unutamam ki seninle geçen o rüyayı
Kanadı kırılmış kara sevdayı
Kalbime gömüyorum
Hep seni seviyorum... SEVMEK ZOR ZAANAT