Nisan 15, 2012

Baba

Sene ya 95 ya 96
İstanbul'da Kocamustafapaşa'da artık onun gibileri pek bulunmayan bir amca vardı okulumun karşısında.Bir dükkanı vardı ama ne iş yapardı adı neydi hatırlamıyorum.Yalnız o gün söylediklerini hiç ama hiç unutmuyorum.
Fenerbahçeli bir dedenin torunu, Beşiktaşlı bir babanın kızıyım.
Bizim takım içerde berabere kalmış fenerle,ertesi gün okul.
O amcayla karşılaşdım yine o gün."Beşiktaşlı mısın sen bakalım?" diye sordu bana, "evet" dedim.
Peki Baba Hakkı'yı duydun mu hiç?
Duymadım
Baba Hakkı çok büyük adam dedi.
Beşiktaşlı mı?
Önce insan, sonra Beşiktaşlı.
Bana o gün bir sürü hikaye anlattı Baba Hakkı ile ilgili."Sakın,Beşiktaş yenildiğinde üzülme,gurur duy;sen onun takımını tutuyorsun.Biz onunla büyüdük,öyle sevdik Beşiktaş'ı.Sen de öyle ol.Çünkü onun öldüğü vakit doğan çocuklarla hep yaşayacak onun insanlığı."

Şimdi Beşiktaş'a olan bağlılığımı deli saçması bulanlar var ya, ne zaman duysam bunu insanlardan, hep aklıma o amca ve Baba Hakkı geliyor.Beşiktaş Baba HAKKI'dır diyoruz ya biz,işte Baba Hakkı da bir hayat tarzı.

Fenerbahçeli bir dedenin torunu, Beşiktaşlı bir babanın kızıyım.
Bir de; Beşiktaşlı bir BABA'nın kızı.

Ölümsüzlüğe gidişinin 23. yıl dönümünde seni saygıyla ve şükranla anıyoruz BABA HAKKI, ruhun şad olsun.

 

Hiç yorum yok: