Mart 07, 2012

uykukaçıran

Başkalarına anlatırken herşey mazidir,güzel hatırlarım.fotoğraflara bakarken "güzeldi"derim,en fazla yarım saat sürer büyüsü.
Her gece güzel rüyalar göreyim diye güzel hatıralarımı düşünürüm ben ve en güzeline kendimi ikna edesiye kadar da rahat edemem,uykuya dalamam bir türlü.
Ve nihayet aklıma gelen en güzel hatıralar hep aynı olur.
Hep mi aynı olur!
Bir ışık rengi mi,saat dilimi mi,dalga sesi mi?
Ne menem şey ise hayatı o an durduran; hiç ummadığım an gözümün önünde canlanır her sahne.
Şehirler geçer,yıllar geçer,insanlar geçer hatta aşklar bile geçer.
Bir hatıralar geçmez geçsin diye bekleyen insanların hayatından.
Hatıralar gerçekten de çok uzakta,çok eskide kaldıysa eğer,ben hiç yaşamamışım,başkasınınmış gibi gelir onlar.
Uykukaçıranlar.
Bazı geceler tebessümle uyutan o hatırlar,uykukaçıran olurlar bazı gecelerde.
Dün,bugünden daha çocuktur ya;
çocuklukta saflık vardır,
doğru.
Ama saflık yalnız çocuklukta olmamalı işte.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen de benim uykularımı kaçırıyorsun ebru ne olacak bilmiyorum Ne de güzel yakışırdı eline sigara dumanını bile kıskanırdım benden daha yakındı sana (kara sevda)textin dışına çıkıp doğaçlama yapabilsem...

Cedric ızdırabı ile hayata bakış... dedi ki...

Hani 8 yaşındasınız,hiç büyümüyorsunuz ve bir Çinliyi tavlayamazken yine de mutlusunuzdur Hani sabri sarıoğlu şut çeker ya o an tirübünde top bana gelmesin diye dua edersin Hani vize akşamı gelip çatar ya kitapları bir gecede hatim edersin Hani atm kuyruğunda uzun uzun beklerken sıra sana geldiğinde para çekemezsin Bütün bunlara rağmen yaşamak güzeldir Kimbilir iyi bir çocuk olursanız belki şirinleri bile görebilirsiniz... :D

platonik diken dedi ki...

hayat bir dramdır, ve tanrı her zaman bizi izler, hayatı bir trajediye ya da komediye çevirmek bizim elimizdedir, bunuda ancak textin dışına çıkıp doğaçlama yaparak başarabiliriz cbü itiraf: i.e. ebru ucar ben daha ikinci sınıftayken seni grand da yemekhanenin orda gördüğümden beri erosun okunu kıçımdan yemiş bulundum kabulledim artık 3.5 oldum hala geçmiyor platonik sancı artçı depremler gibi gelip gelip beni sarsıyor ah ebru of çeksem spil yıkılacak yazarları şimdi gerçekten anlıyorum bu adamlar haklıymış ben en iyisi dağılıyım Tanrım neler söylüyorum ben

Adsız dedi ki...

Gerçek aşk iddaa kuponu gibi kazanma hayali bile mutlu edebiliyor insanı ama tutturabilene aşk olsun Yani ihtimali bile güzel Teoman da müziği bıraktı zaten halil sezai desen hep isyankar tamam en iyisi ajdar yeni hit parçası ile şahdamarım :D

epurr dedi ki...

öncelikle yorumların sahibi;aynı kişi misiniz ? hayır benim tiyatro ile olan ilgimin okuldan herhangi biri tarafından bilinmesi de çok ilginç :)

Adsız dedi ki...

Evet bana ait yorumlar senin şiirlerinle bir alakası yok senden blogunu kirlettiğim için çok çok özür diliyorum insan bazen böyle saçmalıyor işte neden bilmiyorum kusura bakma gerçekten sadece senin bir hayranın diyerek af diliyorum.Bazen yıldızları süpürürsün farkında olmadan, güneş kucağındadır bilemezsin, yüreğinde kuruludur orkestra duymazsın, koca bir sevdadır yaşamakta olduğun anlamazsın, uçar gider,koşsan da tutamazsın! duygularıma iyi tercüman olmuş üsdad

Adı lazım değil dedi ki...

Sesimi duy İstanbul...Hava kararmak üzere gecemi aydınlat İstabul...Geçmişde tanık olduğun aşkları benimle paylaş İstanbul...Seni ikinci kez ziyaret ettim bir kahvenin kırk yıl senin ömür boyu hatrın var İstanbul...Dostum sırdaşım arkadaşım ol İstanbul...Her semtin bir başka güzel İstanbul...O güzel masallarından bir tane bana da anlat İstanbul... EBRU diye başlasın ve hiç bitmesin İstanbul...

hastalık benimkisi dedi ki...

İnce bir hastalık benimkisi...Sürekli bende kalır uyutmaz geceleri...Terketmezmi bir akşam bu meret beni...Her gece konuşturup bir de şarkı söyletmez mi...Sahi bilemedim dost mu düşman mı bu serseri...Hep yanında getirir en yakın arkadaşı hüznü ve kederi...Ruhu,bedeni esaret altına alır her yeri...Herhalde kolay olmacak bu illeti göndermesi...Kalacak yeri de yok, tamam kalsında çok acı vermese bari...Ebedi sürecek gibi bu EBRU ateşi...

Adsız dedi ki...

Canlanır gözümün önünde her bir karesi...Elinde sigarası,sırtında kahverengi ceketi,kısacık saçları inci gibi parlayan o güzel gözleri...Ya gamzesine ne demeli...Osu şusu busu her şeyi kelimeler anlatmaya yetmezki... O fotoğrafları çeken değilde bir köşesinde olmak isterdi bizimkisi...