Aralık 24, 2007

104 saat

"..ben git derken aslında kal demek istedim,dur demek istedim...yokluğun üşütür beni,buz keser ayak izlerin..ben senin yokluğunda nefes alamam,ben senin yokluğunda ..yok olurum ...demek istedim "
***
"kayboluyor içim dışım ,denizdi oysa bir tarih düşmeden önce
kayboluyor aklım ,inanmazdım ,bir siyah vurmadan önce
kayboluyor adım ,kimliğindeydi oysa,bir veda... gelmeden önce
gidiyorum ,
içime ,aklıma,adıma,kayboluyor biliyorum ...
bak,artık derinliklerden korkmuyorum
elim yüzüm tuza battı
ben derindeyim artık bıraktığın ben olmasam da..
adımın yanından zaman akıp geçti
yüzümün içinden bakışlar düştü
aklımın içinden ,içinde sen olmayan bir dünya düştü..
artık tek başımayım
başımda salkım söğüt rüzgarın,fırtınalar yalancı...
bak artık derinliklerden korkmuyorum
senin derinindeyim ,senim ..."
****

kal dedim ona.gider mi beni bırakıp?düşünmez mi ruhumun parçalanıcağını?
inanmak istiyorum ona.sonra kızmak istiyorum .ama kızamıyorum ..artık inanamıyorum .
zaman değildi ki bu noktaya gelmemize neden olan .
yıllar sonra ilk defa birine inanmak istedim .hep yanımdaydı sanki,hiç gitmezdi..
sarıldığında üşümezdim.
kendi cümlelerim vardı daha yakın zamana kadar.o kadar çok şey vardı ki içimde zaten konuşmasam beni rahatsız ederdi...şimdi başkalarının cümlelerinde arıyorum onu.başka adamları ona benzetmeye çalışıyorum .
oysa daha yakın zaman önce kendi filmimiz olacağına inanıyordum .kesildi...
ilk defa bu sıfatı giyiyorum,çok ağırmış.ama ona değer...
o gidicek,ben yarım kalıcam,çok yakın zaman sonra ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kimse bişey yazmamış bari ben yaziimm Dedim!!!

Oysa ben bir çok defa okudum, gene okudum,gene okurum... göz pınarlarım dolduu,okadar derinlere indirdinki benii kimi insan bunu yaşayamazz, okadar güzel ve temiz duygularla yazmışınki epurr yüreğim birden gözyaşı döktü,o güzel yüreğini yürekten seviyorum,dicek bişi bulamıyorum...

YÜREĞİNİN DİLİNİ DÖKTÜN SAYFALARA,
DUYGULARININ BİRİKİMİNİ HİSSETTİRDİN BİR ANDA BANA,
KALEMİN SANKİ ÇELİKTEN YAPILMIŞ BİR TAHTA,
BAZILARI SENİ ANLAMASADA BEN ARKANDAYIM ARGADAŞ BUNUDA UNUTMA...

SEVGİ VE SAYGILARIMI YÜREKTEN SUNUYORUM SANA...