Şubat 01, 2008

şubat 1,günlerden güzel

bu yorgunlğu o kadar çok seviyorum ki,keşke her akşam böyle olsa da ertesi sabah böyle yatak döşek yatsam.en huzurlu uykularım oyun akşamları oluyor.dün akşam ilk defa kaçıp gitmeyi düşündüm öyle bir tedirginlik öyle bir güvensizlik vardı üzerimde.neden ki?narsistliğin tavana vurduğu insanlara yakışmaz ki bu hisler.kafama düşen panolar yediğim sopalara rağmen "zor,zor işlermiş"duyduğum anda ruhum görünenden daha fazla dans ediyor,hepsine rağmen"evet ya çok iyiydi"diyorum ya ..bu tarifi olmaz birşey...
hadi burnumu biraz aşağıya çekeyim de bunları söyleyebilmemdeki diğer etkileri anlatayım.bu moral elbette ki o gün içinde oluşmadı.çarşamba akşamı telefonlardaki her sese "yarın çok güzel olacak,yarın çok güzel olacak"demem hafta başından belli değil miydi sanki?
ekip olmak,güvenmek,göçebe yaşam tarzı,hırs,hayal,beklemek ve karşılığını almak..bunlar güzel şeyler ve ne güzel ki hepsi benim hayatımda mevcut.
rayına oturmayan bir ton insan ilişkisi,çevredeki illegal ilişkiler için fikir sahibi olmak..bu yaşamın tümüne sahip olduğum için mutluyum.çünkü ben bir rağmenciyim.şikayet edemem sahip olduklarımdan..benim gözümde hepsi bir hamur çünkü,ben neyi nasıl istersem kaçışları yok öyle olacaklar...onlar ikiz,biz tekiz !
bir de beşiktaşım,SENİ SEVİYORUM (:
nice "what a beautiful wednesday"e..

1 yorum:

david santos dedi ki...

Good posting, EPURR,
have a good weekned