Mayıs 18, 2009

hala varım.

Gecelerin bekçiliğini yaptığım günler yeniden başladı.Düşünüyorum düşünüyorum ama olduğum yerden bir adım ileri gidemiyorum.Bu insanlara ne de yakaşırdı tabasbus,ileri mi gittim yoksa yine?

NEYSE,niyetim sabahın kör bir vakti sitem etmek değildi.Yalnızca sinirleniyorum yeni yetme dilbazlar görünce yakın çevrelerde.Aslında alıp başımı buralardan gitme fikrimi anlatacaktım.Kafa dinleyebileceğim 1 2 gün yalnızca.Çünkü bu baskıların altında iyiden iyiye ezilmeye,küçülmeye başladım.Apartmanlara ek kat çıkılmış gibi,insanların ayaklarına takozlar yerleştirilmiş gibi gelmeye başladı.Kafamı dinlesem şu ölüm kalım savaşı haline gelmiş finallerimden önce.mesela Mardin, mesela Çanakkale ,mesela..Neyse...

Bu hali de hiç sevmedim aslında.Aman mesaj yerine gitsin kaygıları,yok efendim.Burdayım ve yekim.yalnız benim düşüncelerim.Zaten artık herkesten herşeyi bekler bir insan oldum.Hani deseler o haftalarca konuştuğun insanlar gerçekte yoklar;gözümün gördüğünden bile şüphe duyarım.Esasen birilerinin adamı olanları çıkarsak topu topu kaç kişiyiz şu dünyada?

***

"kurz und schmerzlos"da bir şey dikkatimi çekti.Tüm film boyunca Cebrail ve arkadaşları karşılaştıkları her an birbirlerinin yanaklarından öperek selamlaşıyorlar.Biz miletçe bu kadar öpüşken bir toplum muyuz?...Evet!Çok eğreti durduğunu söylemek zorundayım.Bu yüzden tanıdıklarımla karşılaştığımda artık tokalaşmakla yetinicem

***

Son olarak;(ntv habere göre)çamurlar yağan spil eteklerinde piknik sefası yapan arkadaşlarıma,sabahın bu saatinde bile karnımın ağrımasına sebep olan sevgili hocama selamalarımı iletir ; ensede öldürmelik bol sinekli günler dilerim.Evet,sitemim var!Üstünü örtmek için de ancak bu kadar saçmalayabiliyorum.

Fonda sanat güneşimizin "rüyalarda buluşuruz"u çalarken , ben de ancak rüyada buluşabildiklerime kavuşmak adına yavaş yavaş burdan uzaklaşıyor,barış rüzgarları esen ütopik bir gün geçirmenizi diliyorum...



Aşk gülümüz solsa bile

Gözümüz yaş dolsa bile

Zaman geçmiş olsa bile

Rüyalarda buluşuruz

Bu şarkıyla kavuşuruz...

Hiç yorum yok: